Alex är hemma

Gårkvällen kommer inte gå till historien som en storslagen glädjekväll utan mer som den kväll då jag fick nog av Göteborg. Trots att tryggheten här i Göteborg värmer vill jag ut och se den vida världen. Jag vill uppleva andras livsöden och se deras kulturer. Se saker jag aldrig sett, höra saker jag aldrig hört, må som jag aldrig mått. Jag vill ta mitt pick och pack (som innehåller både mamma och Alex) och åka på mitt livs resa.

 

Jag lyssnar på Håkan Hellström - Gårdakvarnar och skit, jag har aldrig någonsin varit ett stort Håkan fan men den här låten är.....fin, kort och gott. På tal om Håkan så måååååste jag bara säga att det är min kusin Erica (som var min idol under min uppväxt, kolla bilden) som spelar Lena i "Kom igen Lena". Hon har även en roll i filmen "Stockholm Boogie" som har biopremiär den 28 oktober och kommer senare med en film som Helena Bergströms dotter.

Kusin Erica Braun

 

Alex kom hem idag vid klockan tre, så min kväll har spenderats med Alex, pizza och skitsnack. Som en söndag skall vara.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback