Anonym

Såhär anonym vill jag vara så jag slänger ut länken till min blogg på http://www.bloggtoppen.se/, hoppas att någon vilsen själ skall hitta hit så ledstjärnan Anna får visa vägen.

Daniel & Tobbe

Daniel (en mer rättvis bild på Daniel än den jag visat innan på honom, till höger Tobbe) ringde idag när jag låg och sov, han sa till mamma att hon var absolute tvungen att väcka mig för han hade något jätteviktigt att berätta. Mamma väckte mig självklart och det jätteviktiga som Daniel ville säga var att han hade sett en sista minuten resa till Kreta för under tusenlappen och han ville att vi skulle ta den. Planet skulle gå redan tjugo i fem samma dag så det var bråttom att bestämma sig.


Jag visste svaret på hans fråga innan han ens hade avslutat meningen. Resa? Gärna. Med Daniel? Aldrig! Jag har gjort det två gånger, första gången på språkresa till Malta då Daniel spendera varje dag på hotellrummet, andra gången var på Mykonos då han vägra gå ut som han alltid vill hemma, han påstod att musiken var för hög så han åkte hem till hotellrummet varenda kväll efter middagen (han hann dock stalka Markolio en kväll innan han tog taxi hem). Jag skall aldrig aldrig aldrig resa med honom igen, inte ens till Danmark över dagen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback