Nothing is more powerful than beauty in a wicked world

Såg på en intervju med Turbonegro (som jag förövrigt avskyr) igår på Mtv från Roskilde. Dom ger mig kalla kårar men dom sa en sak som roade mig: "Att det bara är dom smarta och dumma som lyssnar på oss, dom mittemellan lyssnar på Coldplay."

 

 Idag kan man läsa i Expressen att Viktoria Beckham aldrig har läst en dock vilket inte kom som en chock dock, men det är lite komiskt att hon varken läst sin egen självbiografi, maken David Beckhams bok eller Andrew Mortons bok om henne själv som hon försökt stoppa.  

 

Var aldrig på kräftskiva igår, att åka till Brännö kändes inte fullt ut så lockande ansåg både jag och Daniel som nu kommit hem. Jag åt kräftorna hemma istället, myste i min säng och somna i tid för en gångs skull.

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback