Vit flagg för Lasse Anrell

Lasse Anrell

Mejlstorm mot Lasse Anrell efter hans krönika om VM i Helsingfors som snarare handlade om Finland, än om VM i Helsingfors. Han framför sin kritik mot Finland på ett ganska buffligt sätt (men det har han alltid gjort). Klagar på priserna på kaffet på hotellet, att den finska maten är förfärlig och jämför Finland med helvetet, som denna gång är kallt. Lasse Anrells kritik är inte direkt omslagen i silkespapper men den är på samma gång ändå befogat. Det finns ingen som kollat på VM som kan ha undgått det hemska väder dom haft där. Finland och Helsingborg har aldrig lockat mig och inte ens löften om solsken skulle kunna få mig dit. För mig får Lasse Anrells kritik vit flagg, det ser rent ut sagt kallt och jävligt ut att vara där. Jag skulle inte vilja ha spenderat några surt förvärvade pengar som kunde gå till solsemester, i ett regnigt Helsingfors. Läs krönikan här:

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,684245,00.html


Kommentarer:
Postat av: Lena

Hej där!
Kul att du flaggar för LASSE!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback