With or Without control

Jag hade en dålig dag igår så jag var aldrig i stan. Jag bytte kläder ett tjugotal gånger och hann halvvägs till bussen en gång, men sen tog det stop. Har planer på att faktiskt sätta mig på bussen och ta mig in till stan idag. Har några kursböcker som jag skall lämna in på Akademibokhandeln idag, dom finns med över kurslitteraturen till nästa termin så jag får en peng av att lämna in dom och den som köper mina begagnade böcker får dom till ett billigare pris. Så alla vinner på det.  

 

Om ni har några gamla kursböcker som ni vill lämna in så kolla om dom fortfarande finns med som kurslitteratur: 

http://kursportal.student.gu.se/util/startup/index.php  

 

 

På nyhetsmorgon på tv4 uppträde A Cappella precis, en grupp från Australien i äkta The Real Group anda. Jag som tyckte det var hemskt med en sån grupp i världen, nu finns det två. Dom tar över världen. Vad hände med vanliga, hederliga instrument?

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback