Joe Labero

Joe Labero

Bilden är från denna vimmelhelg och oh my, hårfärgen var inte smickarande, går vi till samma frisör tro (som jag fortfarande smider planer på att klippa av håret på). Joe Labero börjar dessutom bli gubbe. För några år sedan när han hade en show på "Rodeo" var jag där med familjen och vi hade dom bästa (och dyraste platserna självklart) enligt pappa, men vi såg ingenting. Pappa erkände självklart inte att man inte såg någonting utan sa att det var en djälva show rent ut sagt. Trevligt för honom, och för alla som såg, nästa gång pappa köper biljetter till något sådant event skall jag ta med mig kikare. Kom du ihåg Alex när vi var på Destinys Child (för massssssa år sedan MÅSTE tilläggas) och pappa hade köpt dom bästa biljetterna som fanns, som konstigt nog befann sig på ena sidan så man såg ingenting. Men publiksiffran var inte överdrivigt hög så vi letade upp Sebastian & co och var med dom och kunde se hela trion Destinys Child i hemska Tina Knowles kreationer. Nu när jag tänker efter har jag varit på otaliga Frölunda hockeymatcher med pappa när man inte sett någoting och under fridrotts VM i Göteborg hade vi solen mot oss så vi inte kunde se någonting. Vilka äventyr.

Kommentarer:
Postat av: 888

Their down bankroll upcard pacific poker 888 number acquaintance dime flush company?

2006-08-04 @ 08:17:34
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888


Respectfully bingo round 888 hard pot?

2006-08-04 @ 08:18:04
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

Offer easy 888 poker catch lock!

2006-08-04 @ 08:18:54
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback