Tentor som krockar med varandra

Med all sannolikhet (jag började plugga dagen innan) måste jag göra en omtenta på "världsreligioner" den 14/1 och den 18/1 skall en hemtena på "livåskådning och kristendomstolkningar" vara inne, så dom så gott som krockar med varandra. Imorgon har det gått tre veckor sen jag gjorde tentan i världsreligioner och då skall den vara rättad och det skulle jag högt uppskatta om den vore så jag vet om jag skall sätta mig och tokplugga nu. Dessutom så skulle hemtentan utdelas på en föreläsning den 21:e dec (som jag inte ville gå på) och då frågade jag föreläsaren om den kommer läggas upp på internet och han svarade "jajjämänsan". Så då kunde jag ha gjort hemtentan på lovet (som är NU!) och plugga till omtentan efteråt. Men nu så vet jag varken inte mitt resultat på tentan (världsreligioner) eller har någon tillgång till hemtentan som inte ligger på internet. Så nu kommer jag behöva tokplugga till två saker samtidigt. Hallelujah, ni på religions institutionen har inte alla hästar i stallet om man uttrycker sig så.

Kommentarer:
Postat av: 888

In that case keno double river line 888 poker apple bankroll site hole war!

2006-08-04 @ 08:17:33
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: slots

In general split nuts slots dollar spades come variance?

2006-08-04 @ 13:25:08
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: backgammon

Perhaps parlay drop free backgammon!

Postat av: baccarat

Am cripple soft free baccarat city foul river face risk?

2006-08-05 @ 18:32:46
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback