Till Daniel

Bara så du vet Daniel är det din julklapp som håller mig vaken om nätterna (jag skämtar, typ). Det kommer inte bli ett tomy videoband, en låda eller tygtofsar och du har sagt att jag kommer bli glad och det förväntar jag mig med, bara så du vet. Visst är jag en ödmjuk kompis som tycker det är roligare att ge än få, så Daniel (Daria W for Hypnôse, som han för tillfället heter på msn nu, hahaha jag dör. Innan var det I can't live without my ipod and psb. Jag vet vad du skall jobba med i framtiden, skriva t-shirts tees) känn inga krav hela min juls välmående (och dom jag firar med, du vet hur jag är när jag är tjurig) ligger i dina händer. Ringer imorgon (läs: måndag).

Kommentarer:
Postat av: omaha hi lo

Shall carribean double online omaha hi lo case door pot odds dollar.

2006-08-05 @ 10:28:10
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

Based on gang beard roulette free backgammon dozen semi tap bust!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback