What else is there

Ringt Alex och han mår bra trots oroligheterna han inte märker av i Paris. Han var och drack billigt vin eller öl, eller kanske bägge delarna (?) hos ett svenskt par han träffade på  planet ner. Så han trivs och livet leker, jättebra, men vem skall ta hand om Anna?

Svante ringde igår och skulle ut och äta med en annan kursare Niklas och dricka massvis med billig öl, skulle jag med var frågan men då låg jag redan nerkrypen i min säng och MTV galan skulle börja när som helst. Dom var redan på stan och med massa klädbyten, sminkning och tid att ta mig in skulle jag ligga ett dussin öl bakom dom hela tiden så tack, men nej tack. Det visa sig dock att min val inte kunde varit annat än fel, MTV galan var långtradig och min älskade Borat fick till och med jag lite för mycket av till sist. Tummarna upp för att du kalla Madonna transvestit och Coldplay för Green Day och vice versa.

Jay på tv nu, han sviker mig aldrig. Han är där varje mån-fre varje vecka.

Min "rubrik" är inget försök på att införa engelska språket i min blogg utan en rekommendation och hänvisning till att ladda ner (på lagligt sätt självklart, hmmmm) Röyksopp - What else is there.


Kommentarer:
Postat av: Lisa

Hejsan. Jaså. Alex bor i Paris. Finns det nån mer bild på honom på internet? Skulle va skoj och kolla... :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback