Anna Braun Starck vs. Linda Skugge

gratitude
Linda Skugge
För det här krävs en jävla stor portion självdistans och ändå så gör det så ont så ont i mig att göra denna sarkastiska likhet mellan mig och Skugge, damn you daddy James.


Dessutom är jag fruktansvärt ödmjuk som Sebastian från "Idol" 2005 sa. Är inte att säga att man är FRUKTANSVÄRT ödmjuk att direkt avskriva några misstankar om att man skulle vara det, inte ens ett uns ödmjukhet har man i sig då. (Det bara är så det har vi kommit fram till i en hederlig Alex-Anna diskussion)

Insnöad (låt det inte komma snö i år förutom på julafton Gud, okej?) på Jorane, kvällens låt "Good Luck".

Även om ingen läser min blogg så fortsätter jag i samma härliga förnekelse stadium och intalar mig om att jag har en trogen publik som bara vill veta om jag åt min onyttiga baguette idag. Svaret är nej för jag tyckte det var för långt att gå, men misströsta ej jag var onyttig idag ändå.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Du e riktigt söt. Har du inte msn?

2007-05-24 @ 14:51:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback