Ingen vill läsa min blogg

Detta är en dagbok. Så hemlig, till och med top hemlig, fast utan lås och öppen för allmänheten.

Nya planer, har fått nya direktiv från högre makter men dessvärre inte från Gud. Jag som läser religion borde du väl ha en god sida till även om jag tycker det roligaste att dissekera heliga texter. Skall läsa religion näste termin och skriva uppsats. Visserligen bara på 5 poäng men hey, 5 är mer än noll. För du vet väl vad noll gånger noll är? Skall samtidigt då läsa journalistik på distans, en distanskurs som kommer i alla fall vara lite meriterande inför min ansökan till Journalistiklinjen Ljungskile Folkhögskola, ht 2006. Heja heja! Då kan jag åka hem varenda helg och passa barnen, vara med Alex, gå ut med spillrorna av vårat forna gäng som jag inte vet om jag någonsin riktigt varit medlem i och inte att glömma ha kvar mitt rum.

The Cure - Why Can't I Be You

Inte för att det är många Göteborgare här men någon vilsen själ kanske vill veta att jag hatar hatar när nattstad har fest på Keybar. Jag hatar för övrigt när nattstad harv fester någonstans och jag hatar Keybar på måndag - söndagar med, om inte dom har sommarterassen uppe.
 

Kommentarer:
Postat av: Henke

Intressant att höra att du inte gillar nattstads fester. Skulle gärna vilja höra vad exakt du har emot våra arrangemang samt vad du istället rekommenderar... skulle dessutom tippa på att du inte har några argument alls utan bara försöker flagga med en åsikt du saknar grund till... tragiskt...

2006-12-18 @ 19:24:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback