Mina systrar

Syster BeckaSyster Ellen
Mina systrar, ni är som ett yrväder med tropisk hetta och regn. Så ni kan ställa till det och vad ni kan värma. Jag älskar er, glöm det aldrig. Jag är er storasyster och skall alltid finnas där som en trygghet i era liv som alltid kommer kunna erbjuda tak över huvudet, mat och tonvis med kärlek.

Imorgon, på den tre timmars långa föreläsningen skall jag äta baguette med ost & skinka, trots att det vita brödet med onyttig ost kommer ge mig en tidig död. Jag är inte bara lite fräck, jag tycker om att utmana dödet även.

Matthew från PD, Paradisa Hotel för er andra som inte förstår er på denna förkortning har en profil på glife där han heter BostonBrat. Det hade kunnat vara lite kul om han hade haft lite självdistans. www.glife.se

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback