Sesam öppna dig!!!

Efter restaurang på något billigt japanskt/thailändskt/kinesiskt hak så begick vi oss till Biostaden för att se "Crash" som jag hade för höga förhoppningar på. Missförstå mig rätt, den var bra men bara lite för mainstream annorlunda. Sedan var det bara att gå till Handelshögskolans parkeringshus för det är där vi brukar parkera för att det är skönt med en liten promenad brukar det heta enligt pappa. Sanningen är den att det är gratis för pappa och tro mig pappa tycker gratis är gott. Vi satte oss i bilen, åkte upp till parkeringsporten, drog kortet och inget hände. Vi drog kortet igen och inget hände nu heller. Och igen igen igen igen igen igen igen och inget hände. Porten vägrade öppna sig, den är väl tidsinställd är något som den aldrig har varit innan och där satt vi, i en bil i ett tomt och icke-öppnande parkeringshus. När pappa sa att vi fick ta att åka kommunalt så kasta jag mig på telefonen och ringde mamma som kom och hämta oss, thank god.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback