Ännu en helg...

 
Ännu en helg, ännu en söndag, ännu en kväll. Dagarna försvinner ur ens almanacka en efter en. ibland för fort och tidvis för långsamt. Vhs jävlas med mig och jag har även märkt till min förfäran att dom flesta högskolor som erbjuder journalistik bara har det erbjudande en gång per år, och självklart inte den halva som jag vill. Kunskap är makt, men den tristess som religions instut. ger mig är en tung börda. Till nästa termin får det bli något annat, något omväxlande, något stort. Krimologi, mänskliga rättigheter eller judaistik (ja, jag vet att jag får fort. är slav under religion med då i studenternas stad LUND!). Våren 2006, då skall pärleporten till alls världens journalistik högskolor och univ. öppnas, bannemej!

Kommentarer:
Postat av: My

Har du slutat uppdatera?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback