Ego Girl av Carolina Gynning

Förra helgen, när jag passade barn så läste jag Ego Girl av Carolina Gynning. Hennes självbiografi om hennes liv dalar och toppar. Jag läste den efter att jag både läst Barbapapa och någonannan barnbok för barnen så dom låg och sov, så jag gör mig allt förtjänt av mina pengar. Boken var underhållande och lättläst, för lättläst. Jag vill kunna längta efter en bok, att ta upp tråden där man sluta och få veta mer och mer om bokens innehåll. Denna boks tråd hann ta slut på två timmar. Visst var den underhållande läsning, speciellt den om Oliver de Paris och om hennes ätstörningar, men lite för lättläst. Inte för att hon någonsin har gett intrycket av att hennes bok skall vara någon hjärngymnastik. Mumman av kardemumman är att lättläst eller inte lättläst bok så är Carolina Gynning väldigt älskbar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback