I am Dina

Jag är inne på www.iamdina.com  och där spelas hela soundtracket av att man bara vistas på sidan och den är hjärtskärande vackert. Hade det soundtracket i mina ägor och har det fort. i källaren i en stor sopsäck med hundratals andra repiga cd-skivor. Kanske dags att inhandla den igen, på cdon har dom det säkerligen. Det finns en låt som spelas på trailern, men inte på soundtracket som jag varit besatt av i år och ändå vet jag lite då som nu om denna låt och ursprung. Ett mysterium som behöver sin Sherlock Holmes.

I am Dina är den mest påkostade filmen i skandinavisk historia någonsin med Maria Bonnevie och Gérard Depardieu i huvudrollerna. Personligen tycker jag om filmen, den gör ont och är vacker, speciellt Maria Bonnevies sexscener. Vilken kvinna! Filmen gick inte överdrivit bra på biograferna men nu får jag ett sug att även inhandla dvd:n. Det får bli när jag får CSN-pengar, vilket är i veckan någongång.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback