Hamsterhjul!


Högskoleprov i lördags i en lokal full med främlingar (eller en gammal högstadieskolkamrat som knappt hälsa och jag som var så trevlig mot alla (vill jag minnas)). Annat var det på den gamla goda tiden (för 1,5 år sedan) när det var rena rama reunion när man gjorde provet (ja, allt var faktiskt mycket bättre förr).

Var bjuden på tjejmiddag hos Anna & Lisa (jag åt en sådan himmelsk Cheesecake, hann avslöja allt pinsamt jag varit med om dom två senaste åren för människor jag inte träffat på länge och bjuda in mig själv på Annas lillasysters studentmottagning) på kvällen och där efter bar det iväg in till stan. Mötte upp min vapendragare Daniel (ingen lördag utan Daniel). Till sist hamna vi på Parkan efter att Daniel slängt sin jacka i buskarna för vi inte orkade stå i kö utan gick bara rakt in som vi varit där innan. Dagen efter så märkte Daniel att han hade tappat bort sin pappas bilnycklar under kvällen och lyckades även på vägen ner till mig (där bilen stod parkerad )att slarva bort reservnycklarna, haha. Jag, mamma och Daniel var på skattjakt och letade i buskarna men såg inga nyklar, eller Daniels foder från jackan som någon hade tagit (Daniel skrek när han hade upptäckt att fodret var borta ”att någon har tagit min minkpäls”, haha).


Nu väntar jag på nästa helg, nästa upptåg och nästa dagen-efter-ångest (hamsterhjul!).


Kommentarer:
Postat av: Per

Var är du?

2006-04-15 @ 22:26:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback