It takes a fool to remain the same...

Jag är lite smått kär i The Ark, synd bara att dom har utseendet emot sig.

Jag har dessutom klarat av alla mina tentor och måste i alla fall nästa vecka skicka iväg ett mail och säga att jag vill göra en till och veckan därefter gärna den sista och sedan har jag sommarlov som kommer innehålla sol (vill jag hoppas), jobb (som kommer komma till mig och inte jag till dne, ge mig jobb!!!), tristess (men allra högsta sannolikhet) och överkonsumering av dåliga såpor som klassikern "Våra bästa år".

Kommentarer:
Postat av: Anonym

ursäkta? utseendet emot sig? har du någonsin sett ola salo? han ser gudomlig ut!!

2006-04-19 @ 20:21:05
Postat av: annika

ursäkta? utseendet emot sig? har du någonsin sett ola salo? han ser gudomlig ut!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback