Farmor 80 år

Farmor Ulla
Min farmor, Ulla, fyllde 80 år i torsdags så vi var ute i Onsala och åt middag på "Hamnkrogen" (eller något dylikt) för att fira henne. Lite suspekt känsla att fira sin farmor man träffat ett tiotal gånger i hela sitt liv. Min släkt är stor och sammanhållningen är inte den bästa alla gånger.

På bilden äter hon löjromtoast vilket var kul för henne för den var god, till skillnad från min förrätt vitlöksgratinerade havskräftor (och jag älskar kräftor i vanliga fall, det kändes som om jag skulle smaka en bit till så skullr jag bli magsjuk så jag fick invänta huvudrätten och det var ett djväla mission. Höll på att dö av svält, men som ni märker så klara jag mig, precis, men jag är en trouper!).

Kommentarer:
Postat av: vilse

grattis farmor Ulla.

("okej" är precis den standard jag, med lite möda, kan leva upp till. så länge du inte höjer ribban skulle 'NY waiting' kunna te sig som en dröm.)

Postat av: lina

japp, släkten är värst

2006-08-22 @ 11:09:27
URL: http://linalainen.blogs.se
Postat av: c.c

inte värre än min haha
drama big time...

2006-08-31 @ 23:37:18
URL: http://devilinprada.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback