Hejdååå

Min impulsiva plan om att fly utomlands har efter några dagar inte lämnat mina tankar en endaste sekund så jag tror det bär av riktigt riktigt snart. Om en, två veckor, helt själv antagligen. Jag uppfostrades att vara så rädd för allting (när vi var på Disney Land i Paris hade vi koppel (ja ni läste rätt) på oss för mamma och pappa hade hört att barn kidnappades där ofta, jag fick inte åka till Laserdome för att knarkare höll till där, när Daniel försvann fem minuter från mig i Nordstan var jag övertygad om att han blivit kidnappad och tillkallade väktare, ja listan kan göras lååång) att det avtrubbats och fått en motsatt effekt. Man är lite rädd för allting men orkar inte bry sig för då skulle man inte kunna gå utanför hemmet, så det är lika farligt att gå på Göteborgs gator som Kapstaden för mig i princip.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback