Några få små ord

MySpace.s musikavdelning är det bästa som hänt mig, denna vecka i alla fall

Grattis till Daniel som fått jobb på Zara i Köpenhamn

Köp aldrig en pizza bara på för dig ett okänt gatukök. Prövade på gatuköket vid mitt nya hem idag och pizzan var bara att slänga (eller jag ställde in den i kylen och skall säga till Becka att jag köpt den till henne, gäller att vara listig. Synd bara att hennes kompisar läser min blogg. Hej Linda, Linn och Sara!) och hugga in på hamburgartallriken jag köpt med mig hem.

Julia Louis-Dreyfus

Visste ni att Julia Louis-Dreyfus (Elaine i Seinfeld) är dotter till en fransk miljadär. Och när vi ändå är inne på kända/rika pappor så är Jennifer Anistons pappa ingen mindre än Viktor Kiriakisi (John Aniston) "Våra bästa år".

Imorgon blir det kräftskiva i Fiskebäckskil.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback