The one and only - koreografen

The one and only - koreografen

Hahaha, hittade denna bilden på han/hon/det/någonting som var i världsklass (hatar andra som säger eller skriver "världsklass" men jag kan få komma undan med det) som vi träffade på Argos som var någon jättekänd koreograf. Inte för jag fattar riktigt hur det kann gå till då han dansade sämre än vad Daniel gör typ (inte riktigt, men nästan). Han var the one and only i dubbel bemärkelse för att han var halvt galen och var helt ensam i sitt sällskap. Han gick runt ensam och försökte charma småpojkar med sitt leende och sin skarf. Det lyckades inte kanske jag skall tillägga, inte vad jag tror i alla fall, vi såg honom senare där man köpte bakfyllemackor där han höll i en gitarr och sjöng allsång, herregud.

Och nu efter att gått igenom korten tusen gånger kan jag konstatera att jag inte bara är en dålig fotograf jag är ett djävla dåligt objekt med, typiskt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback