En glamour?prinsessas dagbok

Det finns bloggar jag ogillar, stör mig på, fullkomligt hatar eller alltihoppa. Karolina Lassbos blogg är en sådan (http://karolinalassbo.blogspot.com). Dessutom kallar hon sin blogg för "en glamourprinsessas dagbok". Vem med en uns självkritik gör det? G-L-A-M-O-U-R,  är hon glamourprinsesa är jag haute couture-modell. Nej nej nej nej nej(hennes ögonbryn är apropå ingenting hemska, jag kan inte förstå hur en människa självmant vill ha sådana). Karolina Lassbo är en av få utvalda som får gå på Nobelmiddagen (och hennes klänning (bilden) har hon designat själv, nähä! ser ut som Moulin Rouge möter Red light district) ikväll, varför? Trott eller ej men ibland uppskattas Ebba Von Sydow.
Karolina Lassbo


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback