God jul

God jul till eder alla trogna läsare (jag skämtar, jag är väldigt medveten om att mina läsare går att räkna på ena handen och det är mina syskon, Alex, Daniel och pappa som tjuvläser).

Har till och med ätit frukost dagen till ära vilket jag aldrig gör. Bara för att inte svälta mig helt under dagen och kasta i mig julmat, som är årets största nöje (tro mig jag har drömt om julmat sedan första januari) tpå fem minuter och sedan är jag proppmätt. Nej, här krävs planering.

Håller på att slå in dom sista julklapparna (H&M örhängen till min moster, haha, det kan man faktiskt inte ge men jag har ingen skam i kroppen) och laddar ner låtar till mammas mp3 hon skall få av mig. Att tro att hon själv skulle lyckas att ladda ner låtar och få över dom till en mp3 är att har för stor tilltro på mänskligheten så jag fixar det själv.

När det gäller julklappar eller presenter i övrigt är mina föräldrar varandras motsatser (men så har de skiljt sig med). Mamma säger att hon inte vill ha några julklappar och menar det medan pappa undrar om han skall hyra en släppvagn (eller var det heter från Shell) så att alla hans julklappar får plats och han är allvarlig.

I alla fall, god jul!

Kommentarer:
Postat av: vilse

jag har inte slutat.

2006-12-25 @ 14:47:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback