Igår firade vi jul hos min moster Ulla...

Igår firade vi jul hos min moter Ulla och jag fick mer presenter än vad jag någonsin fått, i alla fall under mina "mogna år" (som innebär de år jag inte ställt till med en scen när jag inte fått allt jag velat ha). Jag fick en Ipod nano, DKNY parfym, Ordning&Reda kalender, pengar, örhängen, massvis med böcker (inkl min favorite "Mitt liv som Bert" av Bert Karlsson", dvd (som Moonlight Mile), vhs (Bully bland annat) m.m Idag skall jag till pappa och inkassera fler presenter.

Dagens stora överraskning var alla jul-sms jag fick, när jag fyller år skall jag vara glad om Alex och mamma kommer ihåg min födelsedag men jag antar att julafton är enklare att komma ihåg.

Ellen mådde dåligt och ville åka hem lite tidigare men jag ville bestämt hålla på traditionerna och sa att vi absolute inte fick åka innan vi haft tråkigt och efter en halvtimme av ren tristess på kvällsqvisten så sa jag att nu är vi redo att åka hem.

Utgången idag är obligatorisk, ses ute.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback