Käre käre Dominique

Läste i Dominiques blogg (http://blogg.aftonbladet.se/81/) att hon var sponsrad och får sina bröst opererade gratis. Jag vet inte vad jag skall säga, inte så att jag är förvånad att hon har silikonbröst eller har några invändningar i huvudtaget. Utan jag är bara lite fundersam varför hon blir sponsrad? Är det bara jag som missat något eller drar hennes Slitz on tour (eller vad det nu kan vara hon gjort innan) tiotusentals åskådare som bara är där för att se henne och vill veta vart hon opererat brösten så kliniken får reklam på det sättet? Jag antar att henns blogg inte drar till sig tusentals läsare så varför blir hon sponsrad det är väl meningen att det skall vara en win win situation. I alla fall verkar hon ta hand om sin son bra och det hedrar henne (och jag är allvarlig trott eller ej, jag har ett hjärta (av guld)).

Den här bilden är en klassisker (ps jag tror bakgrunden är inklippt, påklistrad, infogad, eller vad det heter).
Dominique Lonegran

Kommentarer:
Postat av: Per

Aha det var en blogg? Ja, det var ju korta textremsor mellan bröstbilderna. Klart hon kanske har insett sina begränsningar. Men det är klart bröst funkar ju alltid.

2006-12-07 @ 16:07:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback