Like it?

Like it?

Mary-Kates gula hår är inte high fashion även om mulliga perezhilton.com (som alltid försöker få på sig t-shirts som är två storeker för små (enligt bilderna) och sedan en kavaj som sitter som korvskinn) påstår detta. Det är precis det gula håret jag fick för en vecka sedan och då satte på mig en gubbkeps, gick (åkte mammabil of course, men jag har inte längre dåligt samvete har upptäckt att Charlotte verkar åka mycket pappabil) och köpte ny hårfärgning så fort affärerna öppna. Hon borde göra detsamma.

Kollade precis på kort från Mykonos i somras och mitt hår var gylleneblont. Vill ha... Nästa gång min utväxt är under all kritik skall jag sätta mig i frisörstolen och beordra vackert blont hår. Men inte mycket att göra åt nu förutom att ha tålamod.

Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Adda mig på msn, [email protected]
Ses imorgon hjärtat!

2006-12-18 @ 12:43:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback