Må Dominique aldrig sluta blogga

Saknar redan julmat så idag skall jag och Alex äta upp oss, inte för att jag behöver det alls utan för att jag har julmatsabstinens och lagom är inte alltid bäst.

Läste lite från min favorite blogg, Dominiques blogg (
http://blogg.aftonbladet.se/81/) och tyckte det här stycket var otroligt roande: "Igår var bella här vi åt massa onyttigt och kollade på film sen åkte hon hem till sin kille som heter ahmed." Inte för att hennes kompis kille heter Ahmed, han kunde lika gärna heta Klas-Göran utan att hon skriver ut hans namn som om någon skulle bry sig. Må Dominique aldrig sluta blogga.


Kommentarer:
Postat av: yenny

Jag slutar aldrig förundras över den totalt komiska bloggen och avsaknaden av intelligens! Praise the lord va den roar! Precis, må hon aldrig sluta blogga, då må jag sluta roas!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback