NoScarlett

NoScarlett


Bild och text är från
www.noscarlett.blogg.se

"Jag brukar busa med min mobil ibland. Lagom retsamt. Det finns inte mycket som slår pirret man får när det kommer ett Kinky litet mess när man tex jobbar eller sitter och fikar.

Kanske ska dra iväg ett ikväll nu när jag tänker efter. Då kanske hans snopp (Haha Way to Qt Word) slår i bordet så att spelkorten flyger iväg."


Det finns ingenting med henne jag gillar, hon är en 24-åring som antagligen var tyst som en mus i högstadiet och försöker återuppleva sina förlorna tonårsår nu i eftertid. Genom bland annat att posta försök till kaxiga texter och uttalande (någon som såg henne i dokumentären som bland annat handlade om beautifulpeople.se när hon och Richard Von Mingel  http://richardvonmingel.blogspot.com träffades för en dejt. Båda var så tysta att man hade hört en nål falla mot marken om det inte hade varit andra gäster i lokalen).


Kommentarer:
Postat av: aza

hahahahahhahahahaha, är du bäst eller?

Postat av: linda

så jävla äcklig brud. 24 år och beter sig värre än en 14 åring, men det vet hon ju inte själv.

ja vi har förstått att hon älskar sex, snoppar, nakenhet och allt vad som ingår i det paketet.

2006-12-22 @ 18:31:22
Postat av: NoScarlett

Hej Hans! Ja för detta känns ju faktiskt som att läsa Hänt Extra. Känner mig precis som Posh kan jag tänka mig. Sitter och och gäspar över din fantasi. Kunde du inte hittat något bättre än att jag skulle varit med i en dokumentär om BP och varit på dejt med någon Von Mingel? Haha. Sen kan du sitta och fundera över min uppväxt bäst du vill men jag tror aldrig du blir någon Leif G W Persson ;) Tyvärr. Later babe.

2006-12-23 @ 15:14:11
URL: http://noscarlett.blogg.se
Postat av: sanna

"later babe" hahahaha tror hon att hon är ricky lake eller, den där tjejen kan jag sitta och garva hur mycket som helst åt, för hon är så patetiskt komisk

2006-12-23 @ 22:31:36
Postat av: Anonym

jag tycker bara du är patetisk, en föråldrad tonåring med absolute ingen självinsikt. "later babe"

2006-12-23 @ 23:59:59
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: cicci

Ja hellre läser jag hänt extra än FHM där dina patetiska försök till utvik finns med. "later fjortishoe"

2006-12-24 @ 00:39:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback