Vad är det som går och går med aldrig kommer till dörren?

Okej, vart skall jag börja. Med facit i handen så här dagen efter vet jag inte riktigt hur jag skall sammanfatta fredagens kväll (allt var suce. jag smutta på ett glas vitt hela kvällen och börjar förstå att man faktiskt kan ha kul ute utan att dricka. Det är den officela beskrivningen av gårdagen så pappa du behöver inte läsa mer). Kanske för jag inte kommer i allt och verkligen inte ens vill. Vi kom till Valand och åt buffé, drack vin, några drinkar (och halva White Ladies, bartendern beprövade inte ytspänningen kan man lugnt påstå) och här började det gå utför (och nedför). Ville beställa 8:or istället för 6:or men det kunde man inte upplyste bartendern mig om och sedan kom Charlotte  (på bild, tog den från Kittys nattstad) och Kitty. Trillade på Avenyn och har stora sår på mina knän som kan vittna om detta.

Charlotte

Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren? Eller snarare vad är det som går och går men aldrig kommer igenom dörren där det finns ett rep och en vakt utanför? En full Anna

Svante ringde precis och han vill att jag skall hänga med honom på lördag, Emil har fest och en tjej i min klass har även hon fest (jag har i och för sig inte blivit inbjuden av henne själv utan snarare bjudit in mig själv på fyllan än gång, hoppas hon kommer ihåg). Jag är populär.

Kommentarer:
Postat av: Irina

haha va?! var du också på den modellfestgrejen? hon såg dig väl inte då, trust me, madde är typ halvblind.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback