8:15

Klockan är 8:15 och jag är redo för en heldag. En heldag i fel bemärkelse dock, 3 timmars lång föreläsning när jag måste visa pondus och säga "Hej, jag är ny här. Vill någon grupp ha mig? Nehepp, magistern är det okej om jag håller i en lektion ensam? Inte, hur skall vi lösa detta då?". Sedan stressa till stan och köpa foundation, när jag sätter på mig den jag köpte för ett litet tag sedan är inte riktigt min färg har jag märkt. Det ser snarare ut som om någon kastat en paj i ansiktet på mig. Och sedan födelsedagspresent till ett av barnen jag passarf som fyller år imorgon, Byggare Bob stod högt upp på listan.

Får skjuts av Daniel till skolan, han början nio och jag kvart över nio så han släpper av mig på vägen, snällt.


Kommentarer:
Postat av: hannah.sthlm

Lycka till med foundationköpet=)! Rätt färg är ju av största vikt;)!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback