Big Brother kan nog bli...

Denna säsong av "Big Brother" kan nog bli sevärd, enbart på grund av andras bekostnader. Deltagarna är i årets BB till 75% obildade, ointelligenta, bekräftelsehoror (båda könen) som kör ett så synligt spel. Klart att Malin med sina extrakilon kör med bara svarta kläder, försöker vara mystik, visar klyften som är hennes enda tillgång och slickar andras analhål på fyllefesterna för att försöka få Svenssons "tappa kaffekoppen" uttryckte det. Jag tappar ingen kaffekopp, främst för att jag inte dricker kaffe men även om jag gjorde det skulle ingen kaffekopp tappas här. Dina försök till provokationer äcklar mig bara och raserar inte alls några fördomar utan bygger snarare bara upp dom. Det roliga är att alla pratar om sex hela tiden och vilka dom skulle kunna tänka sig ha sex med i huset och när dom pratar om Malin säger alla "shit vad hon sminkar sig snyggt, man ser verkligen att hon är make up artist" och sedan blir det helt tyst.


Kommentarer:
Postat av: yenny

tack, äntligen någon som blir lika upprörd och anser samma sak som jag gör ang. big fucking brother!! åhh!. iq befriade :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback