Daniels i-lands problem

Jag och Daniel lunchade på Warehouse och jag har sagt det för men nu gäller det, aldrig igen. Man går därifrån rund som en boll, illamåendes och har en 20 minuters bussresa framför sig för komma hem till Askim. Den nya buffén som Alex sa att han hade sett en skylt verkade utebliva. Om man inte kallar att man tar bort gurkan från salladsbuffén som en ny buffé?

Daniel tog vatten för att han inte ville hosta upp ytterligare en tjugo för en stor coca-cola. Han kan vara den mest snålaste oekonomiska människan jag känner. Han badar i pengar och är inte rädd för att slösa på dom men ibland så kan ha få sådana infall likt idag när han vägrade betala en tjugo för drickan. Han satt i alla fall och drack sitt avloppsvatten och senare ikväll ringde han mig, ännu en gång panikslagen, och undrade om det var säkert att handla på ebay (ännu en gång, samma fråga). Daniel skall nämligen inhandla en Gucci Weekend-Bag och gud nåde försäljaren om det är fejk. "Jag har inte fejk, jag tycker inte om fejk och man kan faktiskt se på personen om den har fejk" är ett citat från Daniel, synd för sig om du pungar upp 6000 för en äkta begagnad Gucci Weekend-Bag om man nu kan se på personen i fråga om den är fejk. I sådana fall har du lagt ut 6000 kr på något äkta som andra tar för fejk, haha, Daniel kommer bli så arg när han ser detta.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback