Du är en bitch, en mycket omtyckt men ändå en bitch.

Åkte in till stan igår vid halv två (Daniel sa till mig att bussen gick 13:15 så tio över stod jag vid busshållplatsen för att inte missa den och så går den inte förens halv, tack!) med Daniel och jag kom hem först halv tolv på kvällen

Hela eftermiddagen gick åt att gå i DANIELS affärer, kolla på kläder till DANIEL, luncha där DANIEL ville, handla kläder till DANIEL och slutligen gå till kassaservice för DANIEL behövde det. Du är en bitch, en mycket omtyckt men ändå en bitch. Han såg ett par kalsonger som ser ut som dom Fredrik Ljungberg har på sig på Calvin Klein reklamannonsen och sa ”kanske skall köpa ett par sådana och se ut som Fredrik Ljungberg”. Hahahahah, en chippenes Fredrik Ljungberg i sådana fall.

Vi träffade Tobbe som snabbletade efter kläder till morgondagen. När han hittade en t-shirt som både jag och Daniel nickade att den var okej så gick han till provrummet för att pröva den och då säger Daniel "den var verkligen asfull" varpå Tobbe som är 50 m bort från oss säger "jag hörde det". Ops.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback