Irriterad på mig? Pfffffffffffffffffffffff!

Måste sova snart, skall till doktorn imorgon tidigt (vill inte, vill inte, vill inte) och passa barn senare på eftermiddagen. På onsdag är det min första religionsbeteende lektion och jag måste ta igenom mig att prata med föreläsaren hur och vad jag skall göra för komma ikapp. På torsdag är det barnpassning igen och på lördag är med mening att jag skall passa barnen på kvällen/natten men min syster har varit snäll att ta sig an den uppgiften om det är okej med föräldrarna så jag kan äta middag med Daniel och co. och sedan gå ut. Hoppas, hoppas, hoppa! Frågade mamma om hon tyckte det var okej (inte för att det egentligen spelar någon roll men man vill gärna ha sin mors medgivande) och hon sa att bara inte "x" (mamman) blir irriterad på dig. Hallå? Jag jobbar för svältlön, 3 timmar åt gången/3 ggr i veckan och lägger upp mitt liv efter det. Vaddå bli irriterad på mig, pppffffffffffff! Jag vet att det är helgnätterna som ger någorlunda pengar man jag vill verkligen ut, men som sagt måste få föräldrarnas godkännande först.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback