Jag är...

Jag är trött, sliten, kalla det var du vill, jag är det antagligen. Dagarna avlöser varandra men samma meningslösa innehåll. Studier, barnpassning, tv-tittande, sömn och sedan upprepas allt om och om igen.

Till helgen är det inflyttningsfest i Majorna och sedan utgång, men jag har ännu inte bestämt mig om jag skall med. Med risk för att låta bitter och lillgammal (vilket jag kanske är) är det knappt något nöje att gå ut i Sverige, inte ens om man dricker för mycket för ens eget bästa. Även om jag hatar Sveriges kyla är det nog den som räddar mig från att bli alkoholist. Skulle jag bo i Italien bland värme, öppnare människor, stränder och billigt vin skulle jag spendera mina dagar med det som nämns ovanstående.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback