Jag började kvällen hos Daniel där jag, Daniel och Tobbe åt middag innan...

Jag började kvällen hos Daniel där jag, Daniel och Tobbe åt middag innan vi tog taxi till Emelie och virrade omkring ett bra tag innan vi hitta rätt. Värt att nämnas är att taxibilen släppte av oss några hundra meter från Emelie men vi var helt vilse och gick helt fel och fick oss en långpromenad i raskt tempo för Tobbe såg ut som han var med och tävla i gång.

Förfest hos Emelie med ett glatt gäng som inkluderade mig själv, Tobbe, Daniel, Petter, Izzy, Emelie, Lizzie, Pepsi och Pauline. Vi tog oss in till stan med spårvagn och fort som satan när vi såg Biljettkontrollanter komma på och alla hade inte betalat. Vi mötte upp Frida i stan och efter lite små bråk om vem som skulle gå in med Pauline på listan och slippa stå i en överdjävlig kö och gratis intresse så löste sig allt helt mirakulöst och hon kunde ta med oss alla in, tack.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback