Jag förstår varför människor skär sig...

På "Real World San Diego" som går på MTV klockan åtta, mån-tors så fick man se Frankie (en rödtott som är en av "deltagarna" i programmet) och att hon skär sig. Alex avfärdade det som strunt, "pinsamt" att hon höll på sig och något som alla tonårstjejer gör för att sedan gå i linnen och visa upp sina ärr offentligt så alla skall bli oroliga. Jag däremot, håller med om hela tonårsbiten och att det finns tusentals människor som skär sig för att få uppmärksamhet men jag förstår även dom som gör det för att det känns som en nödvändighet. När den psykiska smärtan är så stor att det enda som kan bota den någorlunda är att jämna ut den med fysisk smärta. Jag förstår.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback