Jag har fortfarande glömt av min kod

Jag har fortfarande glömt av min kod men bankomaten vill inte äta upp mitt kort, trots att jag slagit fel över tre gånger. Hallå, jag har faktiskt pengar på det, ÄT BANKOMATDJÄVEL ÄT! Hittar inga papper på koden någonstans och har antagligen slängt dom så det blir bara att inskaffa ett nytt vilket jag aldrig trodde jag skulle behöva. Det innebär att det varit ett sådant stort glapp medan jag sist handla att jag glömt av koden och att det skulle inträffa mig är en på miljonen men vinner man aldrig på Triss eller kärlek så skall väl något inträffa.

Fick betalt för barnpassningen idag så hejdå Mykonos-pengar, istället. Jag skämtar Alex, men jag har i princip pengar att ta mig till Köpenhamn, räcker det om vi stannar där. Dom har bra restauranger på flygplasten har du juh sagt? Max håller på med någon valutahandel som gör att pengarna bara trillar in, så jag får kolla upp det även om pappa säger att det är bara är bluff och båg. Sätter man in 2000 får man 3000 efter 2 veckor, det vill säga om jag skulle sätta in 10 000 skulle jag få 15 000 efter 2 veckor och det låter för bra för att vara sant. Men Max säger att han kollat upp det genom oberoende sajter men herregud Enron var rena rama guldgruvan innan allt kollapsa, så  vi får se.



Kommentarer:
Postat av: Jennie

Vad är det för valutahandel Max håller på med, kan du förklara lite? Hur gick det tillslut?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback