Jag skrev ett inlägg för några månader sedan...

Jag skrev ett inlägg för några månader sedan om en viss hårsalong som finns i Göteborg och jag klagade lite humoristiskt (tyckte jag) om hur dom tänker när dom har affischer ute med hemska frisyrer. Jag kallade dom lite olyckligt vid namn så när man googlade hårsalongen i fråga vilket jag inte tänker göra "misstaget" att skriva igen, så kom min blogg och mitt inlägg om deras hårsalong före deras egen hemsida så dom var inte överlyckliga så dom kontaktade blogg.se som i sin tur kontaktade mig så nu har godhjärtade Anna tagit bort det. För min ambition är inte hur överdjävliga frisyrerna må vara att dra ner deras namn i skiten så mycket att mitt inlägg kommer före deras hemsida när man googlar dom. Får se vad nästa steg blir, en polisanmälan efter mig, vem vet.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

aj, vad jobbigt att bloggandet kan ha sådan negativ effekt. jag tycker inte om att ifall jag googlade mitt eget namn fann jag min blogg så jag la ner hela grejen. jag är för paranoid för det här mediet.

2006-02-07 @ 18:49:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback