Kyss aldrig en kille som har på sig nutidens största modefluga

Efter många om och men så bestämde sig jag och Daniel att gå ut (fick veta idag av Alex att Daniel hade sagt i bilen när jag gick och tog ut pengar under bilfärden att jag ”jag vill verkligen inte ut, jag brukar säga så men denna gång vill jag verkligen inte”, haha). Vi möte upp Frida (som totalt hatar mig nu efter igår, och det är okej hon har rätt i att göra det även om jag uppriktigt är ledsen och ber innerligt om ursäkt, hon läser inte min blogg så det här är inget lamt försök att sätta plåster på såren) och gick till Park Lane där jag gjort av en dom största missarna under mitt liv. Såg en söt kille i baren som jag gick fram till och började prata med. Han skulle till Hard Rock men sa att han skulle leta upp mig han kom tillbaka så när jag skulle hänga med Daniel ut så han kunde röka gick jag på honom (notera han hade en svart jacka). Vi träffades senare och kysstes till min stora belåtenhet, jag är i princip oskuld igen på alla sätt och vis så det var på tiden med att känna någon annans hud och läppar. När vi skulle gå vid halv fem så satte han på sig en röd jacka (en dammtuss-jacka dessutom, och jag som trodde botten var nådd innan) och då ramlar polletten när. Va fan, det här är inte ”Jakob” som hans namn var utan under kvällens gång så måste jag ha tagit miste på honom och förväxlat honom med en annan kille som Jakob kände sporadiskt och som var med hans kompisar. Båda hade samma rutiga skjorta och idag förbannar jag den. Aldrig ragga upp en kille som inte har något annat än en knallgul skjorta så man vet att det är samma person hela kvällen. Jag känner mig så fruktansvärt dum även om jag mer eller mindre kan skratta åt det idag, men igår blev jag fly förbannad och hör och häpna jag grät när jag väntade på mamma-taxi. Mindre kul för mig men jag fick värsta rycket när jag insåg det så han (Per var hans namn, inte Jakob, fan) kan inte ha känt sig speciellt omtyckt heller.

Det här är till och med för mig ett nytt lågvattenmärke.

Kommentarer:
Postat av: susanna

vill bara säga att jag gillar din blogg. tycker den är mer genuin än de flesta :D ..ha d bra

2006-02-20 @ 14:51:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback