Ny dag, nya äventyr

Ny dag, nya äventyr. Hade en hel halvtimme till godo innan föreläsningen började men mina kursare droppade in och började föra högljudda diskussioner om var Muhammeds mantel och Jesus Kristus kors finns. Lyssnade med ena örat och la upp en strategi som gick ut på att prata med föreläsaren innan lektion om grupplacering så jag skulle kunna smita tidigare och träffa Daniel för att luncha. Haffade föreläsaren under pausen och sa att jag hellre gör hemtentor än håller egna föreläsningar av det enkla skälet att jag inte klarar av att spendera några fler sekunder än som är obligatorisk med mina kursare. Under pausen pratade jag med en äldre dam jag varit i samma grupp som innan som berättade att hon vägrar läsa kristendoms historia som hon tycker är jätteintressant beroende på att hon och föreläsaren har olika åsikter om hur Sverige blev kristet. Herregud, hann i alla fall träffa Daniel och köpa rätt foundation och en jättelik Panda till Julia som kan kramas och dricka välling, future.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback