Religionsbeteende

Som sagt har jag bytt från religionshistoria c 20 p inkl uppsats till 10 p religionshistoria och 10 p religionsbeteende. Hört för mig lite och det verkar som om man indelas i grupper och skall ha egna föreläsningar samt en hemtenta så nu måste jag ragga upp en grupp som vill ha mig. Kan bli en upplevelse i sig då jag inte går in för att sälja mig och att jag varken har lust eller ork att ta tag i saker. Men allt ordnar sig till slut (hoppas jag) och jag skall prata med läraren på måndag för han är på semester nu och sedan får jag väl mer eller mindre våldgästa en grupp. Saken är biff och jag är ofantligt trött på hela religionsvetenskapliga institutionen, jag hade helst velat slippa att sätta min fot där någonsin igen.

Jag ber inte om någons välgörenhet, jag skall dra mitt strå till stacken men var så snäll att bjud in mig, va fan. Helst av allt vill jag ha en föreläsning själv, även om det skall innebära att jag skall förberedda en föreläsning på 3 h helt själv för det klarar jag bekymmerslöst av. Jag hatar er allihopa, bara för att jag inte är anormal, med fett hår och fula kläder behöver ni inte hata mig. Vem som helst för att läsa detta (det vill säga gärna alla mina kära kursare), det spelar ingen roll om ni tycker jag är en bitch för det är jag, en varmhjärtad bitch, men ändå en bitch.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback