Storasyster Anna

Becka, jag och Ellen
I varje familj finns det en individ som håller ihop familjen och sedan finns det alla andra som tror dom gör det. Jag (bilden föreställer Becka, jag och Ellen i Smögen. Vi hade alltid löjliga Oilily-kläder som matchade varandra) är en av de troende, jag ser mig själv som en frälsare, en extramamma, lite av en allvetare och som ett livslevande stort hjärta som bara ger och ger kärlek till mina nära och kära i min familj. Jag vet inte hur mycket av detta som är sant, antagligen ingenting. Jag är nog bara en halvdålig syster som har en förkärlek för att shoppa och även till mina syskon när plånboken tillåter det. Jag är en spindel som rullar in mina offer (syskon) i väv av billiga gåvor, pussar, bråk och kärleksförklaringar. Precis som det skall vara!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback