Strippstänger är livsfarliga

Ser på något random (ja ni får döda mig för att jag skrev "random") program på fyran där dom stripptränar. Det är livsfarligt, att lära livslevande människor att strippa, för att inte säga en samhällsfara. Inte för att det kan bidra till hjärtattacker hos upphetsade karlar i hemmet utan för att man kan göra bort sig offentligt så fort man ser en strippstång. Alla vill vara sexiga, så alla försöker så hårt och det blir bara överpretiöst (angående överpretiöst, varför är alltid OS-invigningarna det, ge oss enkel underhållning bara tack!!!) för att inte säga löjligt.

Hur många pinsamma händelser har inte involverat strippstänger i just ditt liv? I mitt har Alex dragit ner en från ett podium när han och jag dansa på Mykonos och jag dess värre har åmat mig på dom som finns på Honey. Hur pinsamt är inte det dagen efter när alkoholen är borta och ångesten närvarande och man kommer ihåg hur man trodde man var sexig kvällen innan när man åmade sig mot strippstången.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

haha, men vakterna där gillar vi inte. vart brukar du annars gå ut? förresten, din pojkvän.. bor han i mölnlycke?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback