Var uppe hela natten och...

Var uppe hela natten och sträckläste Traci Lords "Nattens barn" och kan inte ge boken ett rättvist omdöme då jag hatat Traci ända sedan hon var med på Oprah. Hon berättade om sin biografi och så fort Oprah ville inflicka med något höjde Traci tonen och körde över Oprah totalt, det var i och för sig rätt kul men ända sedan den dagen har det varit något ouppklarat mellan mig och Traci (jag skämtar). Sov 3 timmar och skulle iväg och passa barnen när jag fick ett samtal av deras mamma att det inte behövdes. Klarvaken började jag kolla på tv och har sett allt från "Våra bästa år" (och jag hatar Jack, rollfiguren och personen privat, kill him så jag slipper se han urusla skådespeleri) till "Tyra Banks Show" (som jag också hatar såklart). Hoppas i alla fall på sömn inatt efter myskväll med Alex.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback