Alex, Latin Grammy Awards, Lennart Swahn

Vart med Alex ikväll, om han inte får sluta tidigare imorgon kan det vara våran sista kväll tillsammans innan han åker till Paris igen. Även om jag är medveten om att nästa fredag kommer vara i det lite varmare Paris med vackra människor (och tråkiga, haha) och dricka billigt vin (det mousserande vinet är så billigt där att alla uteliggare/alklholister dricker det. Här i Sverige får vi allt leva det hårda livet med 3,5 or och absint) så kommer jag inte förstå det förrens han är borta. Han i Paris och jag i Göteborg (blir absolute inte Södertörn och kanske kanske Lund).

Innan "Advokaterna" kollade vi lite på "Latin Grammy Awards" (för jag orkade inte gå att hämta min dvd-spelare. Ellen och Becka har tagit in dvdn i vardagsrummet till deras rum, hur vågar de!) och vi fick se det ena efter det andra hemska uppträdandet. Däremot så tyckte jag Obie Bermúdez - "Todo el Ano" var bra, så ladda ner den. Mitt ord är din lag, glöm aldrig det.

Jag tycker om Lennart Swahns utspel i media efter att han inte fick komma på sin vän Birgit Nilssons (när Alex sa att hon hade dött trodde jag han menade Birgitte Nilsen) begravning för att han inte skulle kunna hålla sin käft och berätta för media. Hur reagerar då Lennart Swahn (som för övrigt var super som programledare för Melodifestivalen 1986 " du är också omgiven av ett par killar som är gamla i gemet, dom är nästan legendariska. Åtminstone Torgny Söderberg" och där står Per Gessle som ett fån bredvid, cred till Filip& Fredrik som visade ett klipp av detta på "De sämsta idéerna 1975-2004), jo han rasar i media och kallar det en skymf. Hahahahaahha

Något nu aldrig får säga i min närhet: Då köööör vi!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback