Beyonce - Check on it

Jag tror inte att jag är ett modeorakel (bara näst intill), men jag har alltid åsiskter om saker och ting och självklart även om Beyonce. När hon gick sin egen väg och gjorde solokarriär gjorde hon uppsving på alla plan, men främst hennes kläder som gick från trasor till underverk helt plötsligt. Det var som om hennes stylist och mamma Tina Knowles som har klätt Destiny's Child otaliga gånger i tygstycken som blivit kläder(?) hade försvunnit, puts väck. Men det finns alltid ett men och även denna gång, i Beyonces nya video till  "Check on it" kan man se lite spår av dålig smak, kanske smakråd från hennes mor tro. Vissa kläder (klicka för att förstora bilderna, bilder från http://www.beyonceworld.net/gallery/)är att to die for men vissa skulle jag hellre dö än ha på mig.
 

Kommentarer:
Postat av: hiba

heej jag älskar låtennnn.....!

Postat av: !?

så jävla seexig !

2006-02-04 @ 02:31:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback