Blogg - utrymme & bloggtop

Mitt utrymme på min blogg håller på att stå slut så nu måste jag antingen köpa "pro" eller skaffa en ny. Va fan, jag ligger på juh på "bloggtoppen" det borde väl vara något värt, eller (nej, jag misstänkte det)? Min blogg är tusen gånger mer läsvärd än andras som ligger i bloggtoppens top (nähä) som bloggar upp bilder på Mischa Barton och en annan som hela tiden skriver "jag skall klara det jag skall klara det" (du behöver gå till en psykolog inte blogga människa). Och jag tänker inte på "dramatisk talang" eller "Exotica" så slå er små kloka huvuden ihop och försök lista ut vilka två jag menar.

Kommentarer:
Postat av: Anna svarar darkangel

ha ha, du är så jävla kul.
Varför är inte jag på bloggtoppen? Det är ett stort mysterium tycker jag *s*

Postat av: hanna

Låt bli att klanka ner på vad andra väljer att skriva om. En del vill kanske vill kolla bilder på Mischa Barton, eller läsa folks bloggar där det står "jag skall klara det jag skall klara det". Låt bli att läsa deras bloggar då, om de nu är så jäkla ointressanta.

2006-01-19 @ 08:28:36
URL: http://shutdown.blogg.se
Postat av: Anonym

om något så måste det vara dubbelomral att säga till mig vad jag får och inte får skriva när du säger att alla får skriva vad dom vill, jokkmokk

2006-01-19 @ 20:32:42
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: timo

anna braun...din kommentar från 2006-jan-19:om något så måste det vara dubbelomral att säga till mig vad jag får och inte får skriva när du säger att alla får skriva vad dom vill, jokkmokk


bort dig....hon skrev att du inte ska läsa andras bloggar om dom nu e så himla ointressanta/banal etc. hon nämnde ingenting om vad du får skriva eller inte...hon stödjer precis som du gör; yttrandefriheten...och ja hålelr med henne..sluta raqcka ner på andras bloggar...det är inte så man får bäst blogg :)

2006-01-19 @ 20:39:40
Postat av: hanna

Jag nämnde inte någonstans i min kommentar vad du får/inte får skriva, så dubbelmoral skulle jag knappast kalla det.
Tack Timo!

2006-01-19 @ 21:17:05
URL: http://shutdown.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback