"Egentligen är det inte alls svårt att få tag på mig..."

Idag klockan 16:00 skulle hemtentan senast vara inlämnad så nu hoppas jag på att tenta-samtalen upphör. Han ringde i för sig igår natt och idag morse, lunch och eftermiddag. Jag vet precis vad jag skall säga (och denna gång skall jag säga det och inte bara tänka säga det) när han frågar vad jag haft för mig och varför jag inte svarat när han har behövt hjälp med tentan. Jag skall säga som det är att egentligen är det inte alls svårt att få tag på mig, jag orkar bara inte svara när människor ringer om tentan för att tentan var överdjävlig men om jag efter många om och men klarade av den borde även du göra det. Det förtroende har jag faktiskt för mänskligheten att man skall kunna klara av sina egna tentor om man går på föreläsningar, gör man inte det är man bara väldigt korkad eller lat.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback